Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

ActionScripting in Flash - Kerman, Phillip

Editura TEORA

-17.25 Lei
ActionScripting in Flash

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

ActionScripting in Flash

Apreciere: 3.0/7 (7 voturi)
Editura: TEORA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:69,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
51,75 Lei
Diferența: 17.25 Lei

Descriere

Descriere - ActionScripting in Flash

Prezentare: Despre carte
Construirea unei animatii liniare sau a unui film Flash cu un nivel mediu de interactivitate este relativ simpla. O data cu actualizarea de la Flash 4 la Flash 5, limbajul de programare ActionScript a devenit o parte si mai importanta a acestui produs. Stapanirea vastelor capacitati de programare ale programului Flash necesita insa mai mult decat o buna cunoastere a tehnicilor de programare - este nevoie de o intelegere perfecta a modului in care pot fi aplicate script-urile la sarcini specifice. Lucrarea se concentreaza asupra aplicatiilor practice ale programarii in Flash.

Structurata in doua parti, cartea incepe cu sectiunea "Elemente de baza" care clarifica fundamentele teoretice pe care un programator incepator este posibil sa nu le stapaneasca perfect, inclusiv teoria programarii generale. Apoi, se trece la aplicatii complexe ale script-urilor ActionScript in Flash, inclusiv functii, matrice, obiecte, obiecte Smart Clip si interfata cu datele externe.

Urmand sectiunii "Elemente de baza", sectiunea "Ateliere" contine 21 de aplicatii practice ale script-urilor ActionScript, care merg de la nivel incepator la nivel avansat.

Despre autor
Phillip Kerman este un programator, profesor si autor specializat in produse Macromedia. Diploma sa in Imagini si tehnologii fotografice de la Rochester Institute of Technology a fost dobandita in vremurile de demult, cand multimedia avea un cu totul alt inteles decat are azi. De exemplu, una dintre lucrarilor lui Phillip sa€‘a referit la programarea prezentarilor cu mai multe proiectoare de diapozitive cu efecte speciale sincronizate la o coloana sonora - multimedia din anii '80. In 1993, a descoperit ca programul Macromedia Authorware se potriveste perfect intereselor si abilitatilor sale.Dea€‘a lungul a sapte ani el a trebuit sa se adapteze la un total de 13 actualizari de versiune - Flash 5 fiind cea mai semnificativa dintre toate! Pe langa acumularea de cunostinte noi si consolidarea celor dobandite, Phillip considera ca activitatea didactica este cea mai mare provocare; a scris si alte carti referitoare la programul Flash si articole in publicatii cum ar fi Macworld, Macormdia User Jurnal si propria sa revista The Phillip Newsletter .Phillip a programat sitea€‘ul Web www.ma€‘three.com (site realizat in intregime in programul Flash) pentru firma Paris France Inc. Ultima versiune a sitea€‘ului M3 a castigat categoria Navigare din Festivalul de filme de la Londra.

Cod 0646


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Phillip Kerman

Alte carti de la editura TEORA

Editura TEORA. Carti de la editura TEORA