Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Programarea in Limbajele C/C++ si aplicatii - Deaconu, Adrian Marius

Editura ALBASTRA

-8.05 Lei
Programarea in Limbajele C/C++ si aplicatii

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Programarea in Limbajele C/C++ si aplicatii

Apreciere: 6.1/7 (21 voturi)
Editura: ALBASTRA
PRP:23,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
14,95 Lei
Diferența: 8.05 Lei

Descriere

Descriere - Programarea in Limbajele C/C++ si aplicatii

Cartea de fata se adreseaza celor care vor sa invete sa programeze C / C++ si celor ce doresc sa aprofundeze si sa continue studiul acestor limbaje. Prezentarea limbajelor se face gradual, intr-o ordine bine studiata si testata de-a lungul anilor de catre autor, asa incat cititorul sa poata asimila rapid si progresiv toate notiunile introduse. In aceasta carte veti gasi concentrat si prezentat direct si la obiect, fara introduceri inutile tot ceea ce intalniti in carti consacrate din domeniu, dar care se intind pe mult mai multe pagini. Aceasta carte este documentatia pe care si-ar fi dorit-o autorul sa o aiba atunci cand cu ani in urma a inceput sa studieze limbajele C si C++


Din cuprins:

1. LIMBAJUL C

Introducere

1.1. Structura unui program C        

1.2. Includeri      

1.3. Constante. Macrocomenzi.     

1.4. Asocieri de nume unor tipuri de date     

1.5. Functia main              

1.6. Tipuri numerice de date            

1.6.1. Tipuri intregi de date              

1.6.2. Operatorii din C pentru valori intregi  

1.6.3. Tipuri reale de date

1.6.4. Operatorii C pentru valori reale           

1.6.5. Alti operatori in C   

1.7. Functii de scriere si citire in C  

1.7.1. Functia printf          

1.7.2. Functia scanf          

1.8. Instructiuni de decizie

1.8.1. Instructiunea if       

1.8.2. Instructiunea switch

1.9. Instructiuni repetitive

1.9.1. Instructiunea for     

1.9.2. Instructiunea while 

1.9.3. Instructiunea do … while      

1.10. Tipul char  

1.11. Pointeri. Tablouri de elemente.             

1.11.1. Alocarea statica a memoriei              

1.11.2. Alocarea dinamica a memoriei         

1.12. Functii in C

1.13. String-uri    

1.14. Structuri     

1.15. Pointeri catre structuri. Liste inlantuite.

1.16. Uniuni        

1.17. Seturi de constante (tipul enum)           

1.18. Fisiere in C

1.18.1. Functii de lucru cu fisiere    

1.19. Fluxuri standard in C              

1.20. Functii cu lista variabila de argumente

              

2. LIMBAJUL C++

2.1. Ce este limbajul C++ ?              

2.2. Elemente introduse de C++      

2.3. Declararea variabilelor in C++

2.4. Fluxuri standard in C++           

2.5. Manipulatori

2.6. Indicatori de formatare            

2.7. Alocarea dinamica a memoriei in C++ 

2.8. Functii in C++             

2.8.1. Functii cu acelasi nume si cu parametri diferiti

2.8.2. Transmiterea parametrilor prin referinta

2.8.3. Valori implicite pentru parametrii functiilor      

2.8.4. Functii inline            

2.8.5. Functii sablon (template)      

2.9. Supraincarcarea operatorilor  

2.10. Tratarea exceptiilor 

2.11. Scurta prezentare teoretica a programarii obiect orientate             

2.12. Programarea orientata pe obiecte in C++           

2.12.1. Neajunsuri ale POO in C     

2.12.2. Declaratia unei clase in C++              

2.12.3. Declaratia si descrierea functiilor membre      

2.12.4. Constructori          

2.12.5. Destructori             

2.12.6. Functii prietene (friend) unei clase    

2.12.7. Declaratia si descrierea operatorilor pentru o clasa

2.12.8. Membri statici       

2.12.9. Pointerul this         

2.12.10. Constructorul de copiere  

2.12.11. Mostenirea in C++             

2.12.12. Functii virtuale   

2.12.13. Destructori virtuali             

2.12.14. Functii pur virtuale            

2.12.15. Mostenire multipla

2.12.16. Clase virtuale      

2.12.17. Constructori pentru clase virtuale   

2.12.18. Clase imbricate  

2.12.19. Clase sablon (template)    

2.13. Fluxuri in C++          

2.13.1. Ierarhia streambuf

2.13.2. Ierarhia ios            

2.14. Fisiere in C++           

2.15. Prelucrarea string-urilor in C++             

2.16. Clasa complex din C++          

 

ANEXA 1 - Urmarirea executiei unui program. Rulare pas cu pas.        

ANEXA 2 - Folosirea mouse-ului sub DOS  

Nr. de pagini: 174
Anul aparitiei: 2009


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Adrian Marius Deaconu

Alte carti de la editura ALBASTRA

Editura ALBASTRA. Carti de la editura ALBASTRA