Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Etica societatii institutionalizate - Diaconu, Bogdan

Editura CURTEA VECHE

-5.78 Lei
Etica societatii institutionalizate

Etica societatii institutionalizate

Apreciere: 2.0/7 (2 voturi)
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:19,27 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
13,49 Lei
Diferența: 5.78 Lei

Descriere

Descriere - Etica societatii institutionalizate

"Fundatia Post Privatizare este onorata sa contribuie la aparitia acestui volum dedicat responsabilitatii sociale a intreprinderilor. Chiar daca acest concept este
asociat, in cele mai multe cazuri, corporatiilor si marilor companii in general, Fundatia Post Privatizare isi propune sa demonstreze ca antreprenoriatul social nu
tine cont de dimensiunea companiei, ci de vointa, viziunea si gandirea strategica a antreprenorilor. Volumul de fata consolideaza angajamentul fundatiei in acest sens
si ne face sa fim increzatori ca din ce in ce mai multe intreprinderi mici si mijlocii vor realiza beneficiile de afaceri pe care le aduce integrarea responsabilitatii
sociale in cadrul strategiei de dezvoltare, chiar si in aceasta perioada dificila."

"Think small first" -  impreuna putem face diferenta
Péter Barta, director executiv al Fundatiei Post Privatizare

"Cred ca anul 2009 este cel mai bun moment in societatea romaneasca pentru lansarea unei astfel de carti, atat timp cat constientizam dramatic in prezent o Romanie
cu rusinoase si daunatoare probleme de coruptie, care consolideaza proasta performanta in mediul de afaceri romanesc si, in mod special, in administratia noastra publica.
Exista, oare, un moment mai bun decat acesta pentru discutia despre amenintarile privind cadrul competitiei corecte, despre morala si egalitatea partilor, despre raportul
nostru cu noi insine si cu ceilalti, despre legea definita ca distribuirea echitabila a sanselor de succes si de risc? Sincer, nu cred."

 

Aneta Bogdan
MBA, Chartered Marketer
Membru al Chartered Institute of Marketing, UK
Managing Partener, Brandient

Bogdan Diaconu scrie, preda, ofera consultanta si este implicat in proiecte de cercetare in domeniile respon­sabilitatii sociale corporatiste, eticii in afaceri si
culturii antreprenoriale. Promoveaza, in articolele sale, bunele practici in mediul romanesc de afaceri, abordand subiecte privind guvernarea corporatista, transparenta,
evaluarea si raportarea performantei sociale, impactul social si de mediu al activitatilor de afaceri, etica si responsabilitatea sociala pe piata financiar-bancara
romaneasca.
Este licentiat al Facultatii de Automatica si Calculatoare a Universitatii Politehnice din Bucuresti si al Facultatii de Filosofie a Universitatii Bucuresti. Sub
indrumarea prof. univ. dr. Ilie Parvu, a obtinut un master in filosofie teoretica si titlul de doctor al Universitatii din Bucuresti cu o lucrare in care propune o
noua modalitate de a apara realismul matematic, sprijinita pe teza indispensabilitatii structurilor matematice in elaborarea teoriilor stiintifice.
Intre 1999 si februarie 2009, a predat etica in afaceri, etica in administratia publica si sociologia comunicarii in cadrul Academiei de Studii Economice, Bucuresti.
In 2007, a obtinut Premiul Freedom House "Tanarul Jurna­list al Anului", Sectiunea Actualitate interna. In 2008, a obtinut Premiul "Octavian Goga" pentru poezie,
acordat de catre Directia Judeteana pentru Cultura, Culte si Patrimoniu Cultural National Cluj.
Coordoneaza, alaturi de Mihaela Moga, programul responsiblemanagement.ro, un proiect dedicat modelelor de bune practici in domeniul responsabilitatii sociale corporatiste
si al antreprenoriatului.
Impreuna cu Mihaela Moga, a tradus Capitalism moral: O reconciliere a interesului privat cu binele public, de Stephen Young, Director executiv al Caux Round Table,
una dintre cele mai prestigioase organizatii de etica si responsabilitate sociala corporatista. Lucrarea este in curs de aparitie la Curtea Veche Publishing,
in colectia Responsabilitate sociala in afaceri.

Anul aparitiei: 2009  
Nr. pagini: 288
Format: 13×20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura CURTEA VECHE

Editura CURTEA VECHE. Carti de la editura CURTEA VECHE
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.