Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Motivarea. Secretul competitivitatii - Mercier, Jean-Pierre

Editura C.H.BECK

-2.79 Lei
Motivarea. Secretul competitivitatii

Motivarea. Secretul competitivitatii

Apreciere: 3.2/7 (10 voturi)
Editura: C.H.BECK
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:19,90 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
17,11 Lei
Diferența: 2.79 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere

Descriere - Motivarea. Secretul competitivitatii

Cum ar putea fi, in mod practic, ajutati salariatii sa-si stabileasca obiective atat motivante, cat si posibil de realizat? Ce factori le influenteaza motivarea si in ce mod pot fi acestia utilizati pentru a favoriza dezvoltarea organizatiei?

Cartea de fata va ofera directii clare pentru aflarea raspunsurilor la aceste intrebari.
Mai intai, veti gasi in ea o trecere in revista succinta a principalelor teorii privind motivarea (dar si automotivarea!), care sunt folosite in domeniul managementului personalului.
Apoi, veti vedea cateva din punerile lor in practica si veti descoperi instrumente verificate si eficiente care va vor permite sa cresteti motivarea personalului de executie si de conducere din cadrul organizatiei dumneavoastra.


Cuprins
Introducere ........................................................................................1
Capitolul 1. Principalele teorii ale motivarii ...................................3
Originile diverselor curente ............................................................3
Psihologia behaviorista ..............................................................3
Psihologia umanista ....................................................................5
Psihologia freudiana ...................................................................5
Principalele teorii ............................................................................5
Teoria lui Mc Lelland .................................................................5
Teoria lui Maslow .......................................................................6
Teoria lui Herzberg .....................................................................9
Teoria lui Locke .......................................................................11
Teoria lui Skinner .....................................................................13
Teoria rezultatului scontat ........................................................15
O comparare a teoriilor .................................................................16
Faza I: nevoile la originea motivarii noastre ............................17
Faza a II-a: teoriile actiunii si ale sprijinului in timpul
actiunii ......................................................................................18
Faza a III-a: teoriile rezultatului ...............................................18
Concluzie ..................................................................................18
Propunere privind o noua teorie a motivarii .................................20
Capitolul 2. Motivarea individuala ................................................23
Motivarea prin citate .....................................................................23
Ce-i motiveaza pe oameni? ...........................................................31
Visul .........................................................................................32
Perceperea pozitiva si oportunitatea .........................................33
Increderea in sine .....................................................................33
Responsabilitatea ......................................................................33
Vointa si curajul ........................................................................33
Motivarea, secretul competitivitatii
VI
Actiunea ...................................................................................33
Utilizarea pozitiva a esecului ...................................................34
Succesul ....................................................................................34
Perseverenta .............................................................................34
Corpul .......................................................................................34
Capitolul 3. Modalitati de motivare a angajatilor ........................37
Faza I: interviul (discutia) cu salariatul ........................................37
Motivul .....................................................................................37
Frecventa ..................................................................................37
Etapele ......................................................................................37
Ghid pentru interviu ......................................................................41
Pregatirea ..................................................................................41
Luarea de contact .....................................................................42
Identificarea nevoilor salariatului .............................................42
Solutiile ....................................................................................43
Planul de actiune ......................................................................43
Concluzia interviului ................................................................43
Faza a II-a: ajutarea, sprijinirea si informarea
in timpul actiunii .......................................................................43
Ce sa se faca? ...........................................................................43
Mijloacele .................................................................................44
Faza a III-a. Feedback-ul ..............................................................45
Feedback-ul pozitiv ..................................................................45
Feedbackul negativ ...................................................................45
Regulile de baza ale feedbackului ............................................46
Lista de recompense .....................................................................47
Lista de incurajari .........................................................................48
Capitolul 4. Cum sa motivati echipa ..............................................49
Principiile motivarii echipei..........................................................49
Faza I: Pregatirea pentru actiune ..................................................52
Realizarea unui sondaj printre salariati ....................................52
Diferitele tipuri de salariati ......................................................59
Interpretarea rezultatelor si luarea masurilor a dec vate .............60
Faza a II-a: Actiunea .....................................................................62
Faza a III-a: Feedbackul ...............................................................66
Cuprins
VII
Anexa. Jocuri pentru motivarea unei echipe ................................69
Joc pentru o echipa noua ...............................................................69
Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ inter net sau pentru
cele de vanzatori ambulanti ..........................................................70
Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ internet ...................71
Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................72
Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................73
Joc pentru o echipa din administratie ............................................74


Data aparitiei: 12 Apr 2013
Nr pagini : 88


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura C.H.BECK

Editura C.H.BECK. Carti de la editura C.H.BECK