Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Cum ar putea fi, in mod practic, ajutati salariatii sa-si stabileasca obiective atat motivante, cat si posibil de realizat? Ce factori le influenteaza motivarea si in ce mod pot fi acestia utilizati pentru a favoriza dezvoltarea organizatiei?Cartea de fata va ofera directii clare pentru aflarea raspunsurilor la aceste intrebari.Mai intai, veti gasi in ea o trecere in revista succinta a principalelor teorii privind motivarea (dar si automotivarea!), care sunt folosite in domeniul managementului personalului.Apoi, veti vedea cateva din punerile lor in practica si veti descoperi instrumente verificate si eficiente care va vor permite sa cresteti motivarea personalului de executie si de conducere din cadrul organizatiei dumneavoastra.CuprinsIntroducere ........................................................................................1Capitolul 1. Principalele teorii ale motivarii ...................................3Originile diverselor curente ............................................................3Psihologia behaviorista ..............................................................3Psihologia umanista ....................................................................5Psihologia freudiana ...................................................................5Principalele teorii ............................................................................5Teoria lui Mc Lelland .................................................................5Teoria lui Maslow .......................................................................6Teoria lui Herzberg .....................................................................9Teoria lui Locke .......................................................................11Teoria lui Skinner .....................................................................13Teoria rezultatului scontat ........................................................15O comparare a teoriilor .................................................................16Faza I: nevoile la originea motivarii noastre ............................17Faza a II-a: teoriile actiunii si ale sprijinului in timpulactiunii ......................................................................................18Faza a III-a: teoriile rezultatului ...............................................18Concluzie ..................................................................................18Propunere privind o noua teorie a motivarii .................................20Capitolul 2. Motivarea individuala ................................................23Motivarea prin citate .....................................................................23Ce-i motiveaza pe oameni? ...........................................................31Visul .........................................................................................32Perceperea pozitiva si oportunitatea .........................................33Increderea in sine .....................................................................33Responsabilitatea ......................................................................33Vointa si curajul ........................................................................33Motivarea, secretul competitivitatiiVIActiunea ...................................................................................33Utilizarea pozitiva a esecului ...................................................34Succesul ....................................................................................34Perseverenta .............................................................................34Corpul .......................................................................................34Capitolul 3. Modalitati de motivare a angajatilor ........................37Faza I: interviul (discutia) cu salariatul ........................................37Motivul .....................................................................................37Frecventa ..................................................................................37Etapele ......................................................................................37Ghid pentru interviu ......................................................................41Pregatirea ..................................................................................41Luarea de contact .....................................................................42Identificarea nevoilor salariatului .............................................42Solutiile ....................................................................................43Planul de actiune ......................................................................43Concluzia interviului ................................................................43Faza a II-a: ajutarea, sprijinirea si informareain timpul actiunii .......................................................................43Ce sa se faca? ...........................................................................43Mijloacele .................................................................................44Faza a III-a. Feedback-ul ..............................................................45Feedback-ul pozitiv ..................................................................45Feedbackul negativ ...................................................................45Regulile de baza ale feedbackului ............................................46Lista de recompense .....................................................................47Lista de incurajari .........................................................................48Capitolul 4. Cum sa motivati echipa ..............................................49Principiile motivarii echipei..........................................................49Faza I: Pregatirea pentru actiune ..................................................52Realizarea unui sondaj printre salariati ....................................52Diferitele tipuri de salariati ......................................................59Interpretarea rezultatelor si luarea masurilor a dec vate .............60Faza a II-a: Actiunea .....................................................................62Faza a III-a: Feedbackul ...............................................................66CuprinsVIIAnexa. Jocuri pentru motivarea unei echipe ................................69Joc pentru o echipa noua ...............................................................69Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ inter net sau pentrucele de vanzatori ambulanti ..........................................................70Joc pentru centrele de comenzi prin telefon/ internet ...................71Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................72Joc pentru centru de comanda prin telefon/ inter net .....................73Joc pentru o echipa din administratie ............................................74Data aparitiei: 12 Apr 2013Nr pagini : 88