Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Cheia succesului.Imaginea profesionala - Mariana Nicolae - Nicolae, Mariana

Editura HUMANITAS

-5.8 Lei
Cheia succesului.Imaginea profesionala - Mariana Nicolae

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Cheia succesului.Imaginea profesionala - Mariana Nicolae

Apreciere: 3.0/7 (6 voturi)
Editura: HUMANITAS
Categoria: Stiinte economice » Diverse
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 6 zile lucratoare

PRP:29,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
23,20 Lei
Diferența: 5.8 Lei

Descriere

Descriere - Cheia succesului.Imaginea profesionala - Mariana Nicolae

Doriti sa va formati si sa va mentineti o imagine profesionala dinamica, permanent adaptata la cerintele unui mediu de afaceri supus unui continuu proces de evolutie? Fie ca sunteti intreprinzatori privati, manageri din domeniul public ori tineri absolventi, Mariana Nicolae si Victoria Seitz isi combina experientele total diferite – una romaneasca, cealalta americana – pentru a va oferi solutii simple, aflate la indemana oricui.

Incepand de la primii pasi ce trebuie facuti in vederea formarii unei imagini personale favorabile promovarii ulterioare, pe scara ierarhica, a unui debutant – alegerea vestimentatiei corecte de serviciu, cizelarea artei de comunicare orala si scrisa etc. –, cititorul afla treptat cum poate contribui la imbunatatirea imaginii firmei a carui angajat, director sau patron este. Se pune accentul pe importanta antetului, siglei, logoului si paginii de internet, a comunicatelor si portofoliilor de presa, a redactarii unui articol, a conceperii unei reclame. Nu este neglijata, de asemenea, nici sustinerea onorabila a unui discurs public, foarte important atat pentru consolidarea imaginii personale, cat si a celei institutionale.

Toate acestea, si multe altele, contribuie la gasirea "cheii succesului"! Sfaturile celor doua autoare vor da rezultate garantate daca sunt urmate, ambele avand o bogata experienta in domeniu.

Mariana Nicolae este profesor de comunicare in afaceri la Facultatea de Relatii Economice Internationale, Academia de Studii Economice din Bucuresti, si autoare de manuale de comunicare in limba engleza.

Victoria Seitz este profesor de marketing la California State University of San Bernardino, a publicat sute de articole despre crearea imaginii, marketing si relatii publice si e invitata la numeroase emisiuni de radio si de televiziune din SUA.



ISBN:
978-973-50-1940-2
Editia: I Anul editiei: 2008
Grafica: Angela Rotaru
Redactor: Diana Constantinescu
Numarul de pagini: 228
Autori: Mariana Nicolae, Victoria Seitz


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mariana Nicolae

Alte carti de la editura HUMANITAS

Profilul initial de stiinte umaniste al Editurii Humanitas este astazi mult extins, editura publicand in prezent atat literatura, filozofie, religie, stiinte sociale si politice, istorie si memorii, cat si carte de stiinta, carte practica, albume de arta, carte pentru copii si carte scolara. Peste 370 de titluri pe an apar in cele mai mult de 50 de colectii si serii de autor ale editurii al carei portofoliu cuprinde numele celor mai importanti autori clasici, moderni si contemporani.