Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Introducere in etica afacerilor - Cimpean, Daniela

Editura PRO UNIVERSITARIA

-7 Lei
Introducere in etica afacerilor

Introducere in etica afacerilor

Apreciere: 5.0/7 (2 voturi)
Categoria: Stiinte economice » Diverse

 

Descriere Specificatii

Descriere - Introducere in etica afacerilor

Introducere in etica afacerilor (una din primele contributii de acest gen in limba romana) este o lucrare prin excelenta interdisciplinara, care ia in considerare idei din diverse domenii: istoria filosofiei, filosofie aplicata, fenomenologie, psihanaliza, sociologie, stiinte politice, economie s.a.

Cartea este structurata in cinci capitole. Primul se refera la etica aristotelica a virtutilor, luand in considerare virtuti morale esentiale pentru etica afacerilor, precum curajul, generozitatea, grandoarea sufleteasca si blandetea. Deontologia kantiana (capitolul 2) si utilitarismul lui Bentham si Mill (capitolul 3), teorii etice antagoniste, vor fi apreciate si dintr-un punct de vedere filosofic, si dintr-o perspectiva semnificativa pentru contemporaneitatea eticii afacerilor. Etica alteritatii levinasiene (capitolul 4) va face obiectul unei cercetari moral-ontologice in contextul fenomenologiei heideggeriene si al insemnatatii sale pentru secolul al XXI-lea. Diverse concepte ale eticii afacerilor (capitolul 5), unele pentru care nu exista un echivalent incetatenit in limba romana, vor fi trecute in revista: birocratizarea, fetisismul marfii, whistle-blowing, teoria partilor interesate, shareholders si stakeholders, responsabilitatea sociala a corporatiilor (CSR) etc.


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Daniela Cimpean

Alte carti de la editura PRO UNIVERSITARIA

Editura PRO UNIVERSITARIA.