Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Globalizarea. Sperante si deziluzii - Stiglitz, Joseph

Editura ECONOMICA

Globalizarea. Sperante si deziluzii

Globalizarea. Sperante si deziluzii

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: ECONOMICA
Status: Epuizat

Reducere clienti premium -5% EXTRA REDUCERE PENTRU CLIENTII PREMIUM

Daca esti client PREMIUM, beneficiezi de 5% extra reducere la acest produs folosind voucherul activ din contul tau.

PRET CLIENT PREMIUM: XX,XX LEI

Afla cum poti deveni client PREMIUM.


Descriere Specificatii

Descriere - Globalizarea. Sperante si deziluzii

In 1993 am parasit mediul academic ca sa lucrez in cadrul consilului economic Consultativ, sub presedintia lui Bill Clinton. Dupa ani de munca in cercetare si la catedra, aceasta era prima mea incursiune majora in domeniul elaborarii politicilor, mai precis in politica. De acolo am trecut, in 1997, la Banca Mondiala, unde am lucrat ca economist-sef si prim-vicepresedinte vreme de aproape trei ani, pana in ianuarie 2000, cand am plecat

 

Curpins

Prefata 
Multumiri 
1. Promisiunea institutiilor internationale 
2. Promisiuni nerespectate 
3. Libertatea de a alege? 
4. Criza din Asia de Est: cum a reusit F.M.I. sa aduca lumea in pragul unui dezastru total 
5. Cine a distrus Rusia? 
6. Legi inechitabile de promovare a unor schimburi comerciale echitabile si alte neajunsuri 
7. Cai mai bune catre economia de piata 
8. O alta agenda de lucru a F.M.I. 
9. Calea de urmat in viitor 
Note
Postfata
Index

 

Anul aparitilor: 2005
Numar pagini: 448
Format: 14x20


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Joseph Stiglitz

Alte carti de la editura ECONOMICA