Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Descriere:
O carte despre relatii, de orice natura ar fi acestea, isi gaseste astazi, in actualitatea comunitatii de afaceri din Romania, o deplina justificare. Relatiile fac parte din piata si din oricare afacere. Nu exista nicaieri in lume o societate comerciala, firma, companie sau oricum s-ar numi respectiva organizatie care sa faca afaceri cu sine insasi, traind izolata, rupta de piata. In timp, creste si se dezvolta sistemul de relatii / raporturi de piata, din multiple motive si, in special, datorita amplificarii si diversificarii pietelor, sporirii numarului, diversitatii si puterii economice a jucatorilor / actorilor de pe piata.
In cartea sa, autorul foloseste in sprijinul pledoariei sale, argumente pertinente in favoarea stabilirii, dezvoltarii si intaririi relatiilor de informare-comunicare cu mass media, precum si cu ziaristii. In acelasi timp, subliniaza nevoia unei atentii sporite pe care trebuie sa o manifeste managerul si echipa sa fata de pericolele reale care pot veni pentru firma din aceasta zona.
An aparitie: 2005 ISBN: 973- 87304-3-0