Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Management si marketing. Concepte fundamentale - Bratianu, Constantin

Editura COMUNICARE

Management si marketing. Concepte fundamentale

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Management si marketing. Concepte fundamentale

Apreciere: 4.5/7 (2 voturi)
Editura: COMUNICARE
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Management si marketing. Concepte fundamentale



"Succesul unei companii sau a unei institutii publice nu este un lucru intamplator. El este rezultatul unui proces gandit, elaborat si implementat de catre manageri si marketeri. Cu alte cuvinte, diferenta dintre succesul si insuccesul unei companii este data de viziunea, inteligenta, creativitatea, experienta si talentul managerilor si marketerilor. Cartea de fata se adreseaza studentilor din programele universitare de licenta, care urmeaza cursuri generale de management si marketing, precum si tuturor celor care lucreaza in domeniul managementului sau marketingului, fara a avea o pregatire de baza in aceste domenii. In sfarsit, cartea poate fi citita si studiata de oricine doreste o intelegere mai buna a proceselor si relatiilor de management si marketing."

Organizatia, managementul si marketingul :: Contributii importante la dezvoltarea managementului si marketingului :: Planificarea si luarea deciziilor. Politici si strategii :: Organizarea, structura functionala, structura organizatorica, dinamica organizatorica :: Modele de conducere. Leadership si management :: Comunicarea in management :: Cultura organizationala. Mixul de marketing :: Comportamentul consumatorului :: Protectia consumatorului


2006, 17x24, 210 p.
ISBN: 973-711-092-7/978-973-711-092-3

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura COMUNICARE