Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
CuprinsPARTEA ICOORDONATE FUNDAMENTALE1.PROGRAMUL - CADRU METODOLOGIC2.PROIECTUL - DEFINITIE, ROL TIPOLOGIE3.CARACTERISTICILE PROIECTELOR4.STAKEHOLDERS5.NECESITATE - IDEE - PROPUNERE6.SURSE SI DECIZII DE FINANTARE7.RELATIA MANAGER - PROIECT8.CONSTRANGERILE PROIECTELOR PARTEA A II-APROIECTARE SI IMPLEMENTARE1.OBIECTIVELE PROIECTELOR2.OPORTUNITATEA PROIECTELOR SI ANALIZA SWOT3.FEZABILITATEA PROIECTELOR4.MATRICEA LOGICA SI PLANIFICAREA PROIECTULUI5.GRAFICE SI DIAGRAME6.ESTIMAREA COSTURILOR SI DECONTAREA7.MANAGEMENTUL ECHIPEI8.RISCURILE PROIECTELORPARTEA A III-A1.EVALUARE SI CONTROL2.CONTRACTAREA FINANTARII 3.MONITORIZARE SI RAPORTARE4.MARKETING SI PUBLICITATE5.PROIECTE ORIENTATE CATRE OBIECTIVE (GDPM)6.CICLU DE VIATA AL PROIECTELOR7.CONDUCERE OPERATIVA8.CAPCANE IN MANAGEMENTUL PROIECTELORBIBLIOGRAFIEAdriana Grigorescu - Profesor universitar doctor la SNSPA - Facultatea de Administratie Publica- Cercetator asociat la Institutul de Prognoza Economica, membru al Comisiei de Cibernetica Socio-Economica a Academiei Romane - sectia Economie, Drept si Sociologie- Secretar general al Academiei de Cibernetica "Stefan Odobleja" din Lugano, Elvetia- L'institut CEDIMES Franta, INFER Germania, EcoMod BelgiaDesfasoara o bogata activitate de cercetare si consultanta, participand la peste 30 de proiecte locale si internationale in calitate de expert sau manager de proiect.Autor a numeroase lucrari in domeniul marketingului si managementului proiectelor se remarca prin capacitatea de imbinare a teoriei cu practica si prin abordarile holistice, multidisciplinare.Sustinator al utilizarii teoriei ca instrument de stabilire si atingere a obiectivelor institutionale, precum si a posilitatii de adaptare a modelelor teoretice pe baza feed-back-ului rezultatelor; ofera sistematic cititorului valente noi ale marketingului si managementuluiAnul aparitiei: 2009Nr. pagini: 334
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*