Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic - Lipovetsky, Gilles

Editura CARTEA ROMANEASCA

-13.2 Lei
Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic

Apreciere: 2.0/7 (2 voturi)
Categoria: Stiinte umaniste » Arta
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:88,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
74,80 Lei
Diferența: 13.2 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Estetizarea lumii: a trai in timpul capitalismului artistic

?Stim toti vechea poveste, deoarece pare realista: bogatia lumii, saracirea existentelor; triumful capitalului, lichidarea stiintei de a trai; suprasolicitarea finantelor, "proletarizarea” si unificarea stilurilor de viata, prin industrializarea gunoiului-kitsch si a produselor de unica folosinta, interschimbabile, fara sens – capitalismul este o masina a degradarii estetice si a uratului lumii.
Dar suntem chiar atat de siguri de asta? Stilul, frumusetea, mobilizarea gusturilor si sensibilitatilor apar din ce in ce mai mult ca imperative strategice pentru diferite brand-uri in fiecare zi: capitalismul hyper-consumului este un mod estetic de productie. In industriile de consum, designul, moda, publicitatea, decoratiunile interioare, cinematograful, produsele spectacolelor incarcate cu seductie sunt create in masa. Ele transmit emotii si sensibilitate, organizeaza un univers estetic proliferant si eterogen prin eclecticismul stilurilor care se desfasoara prin prisma lor. Peste tot, realitatea este construita ca imagine prin integrarea unei dimensiuni estetico-emotionale care a devenit centrala in competitia dintre brand-uri. Acesta este capitalismul artistic, care se caracterizeaza prin ponderea crescanda a pietelor sensibilitatii, printr-o opera sistematica de stilizare a bunurilor si locurilor comerciale, prin integrarea generalizata a artei, a "privirii” si a afectului in universul consumatorului. Determinand unui peisaj economic haotic global pe masura ce stilizeaza lumea de zi cu zi, capitalismul este mai putin un capcaun care isi devoreaza proprii copii, decat un Janus cu doua fete. Gilles LIPOVETSKY, Jean SERROY



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura CARTEA ROMANEASCA

CARTEA ROMANEASCA, cea mai prestigioasa si mai veche editura romaneasca, a fost infiintata la data de 30 iulie 1919 prin fuziunea mai multor edituri si tipografii: Tipografia lui C.I. Rasidescu (urmasa a vechii tipografii a lui C.A. Rosetti), Libraria&Editura „Ioanitiu si fiii” din 1858, „Libraria Scoalelor” din 1891 si Institutul „Minerva” din 1898, la initiativa rectorului Universitatii Bucuresti Ion Athanasiu si a profesorului universitar Ion Th. Simionescu, fost rector al Universitatii din Iasi, tatal celebrei Sanda Marin. Initiatorii editurii, si-au propus „crearea unui institut de editura cu scopul tiparirii unei biblioteci ieftine cu continut literar, dar mai ales stiintific pentru raspandirea culturii”. In anul 1948 CARTEA ROMANEASCA este desfiintata de regimul comunist. Este reinfiintata in anul 1970 ca editura a Uniunii Scriitorilor din Romania, sub conducerea scriitorului Marin Preda, avand ca scop promovarea scrisului romanesc prin publicarea scriitorilor romani consacrati si promovarea tinerilor autori. „Cultura prin continuitate!” – acesta este sloganul Editurii CARTEA ROMANEASCA de la 1 ianuarie 2017.
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.