Lumea ca un mare spectacol - Dovezile evolutiei - Dawkins, Richard

Colectia: STIINTA
Categoria: Stiinte umaniste » Diverse
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 1 zile lucratoare

62,00 Lei 43,40 Lei economisesti: 18.6 Lei (30%)
Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 1 zile lucratoare.

Descriere - Lumea ca un mare spectacol - Dovezile evolutiei

Este greu de inchipuit o mai clara, mai cuprinzatoare si mai incitanta trecere in revista a dovezilor evolutiei in biologie decat Lumea ca un mare spectacol.

Exemplele vii ale selectiei naturale, indiciile oferite de fosile, datele embriologice, analizele geneticii moleculare – toate aceste probe, prezentate de Richard Dawkins cu eleganta si rigoare, constituie demonstratia inatacabila ca statutul evolutionismului e la fel de solid ca statutul oricarei stiinte a naturii din zilele noastre.

"Dovezile evolutiei se inmultesc pe zi ce trece si n-au fost niciodata mai puternice. In acelasi timp si in mod paradoxal, opozitia neinformata este si ea mai puternica decat imi aduc aminte sa fi fost vreodata. Cartea de fata reprezinta o trecere in revista personala a dovezilor care arata ca <teoria> evolutiei este o realitate la fel de greu de contestat ca orice alta realitate stiintifica." (Richard DAWKINS)

Nr. de pagini : 484
Anul aparitiei : 2016

Cartea "Lumea ca un mare spectacol - Dovezile evolutiei". face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Diverse a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Dawkins, Richard si a fost publicata la Editura HUMANITAS (PROMO) in colectia STIINTA .
Pentru orice solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

Vezi alte carti scrise de Richard Dawkins

Alte carti din colectia STIINTA

Alte carti de la editura HUMANITAS (PROMO)

Campanie valabila in intervalul 01-08-2020, ora 00:00 - 30-12-2022, ora 23:59, in limita stocului disponibil.