Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Conceptia metodologica a lucrarii releva materializarea principiilor epistemologice, stiintifice si didactice in elaborarea unui suport curricular pentru studentii de la specializarea Pedagogia invatamantului primar si prescolar. Lucrarea are consistenta stiintifica, valoare didactica si rigurozitate in structurarea si esalonarea unitatilor de continut. Din perspectiva realizarii functiilor unui suport curricular pentru studenti, apreciem: - realizarea procesului de transpozitie didactica, prin procesualitatea specifica si in mod creativ, astfel incat cursul realizat faciliteaza cunoasterea, intelegerea, aplicarea si abordarea creativa a demersului didactic al istoriei; - functionarea ca un suport metodologic util in invatarea experientiala, prin situatii problematice, prin studii de caz, invatarea creativa, in autoinvatare si in dezvoltarea metacognitiei; - facilitarea dezvoltarii, in mod echilibrat, a competentelor cognitive si a celor actional-metodologice ale studentilor, prin echilibrul dintre unitatile de continut axate pe descrierea procesualitatii demersurilor didactice si aplicatii; - vizarea competentelor transversale ale studentilor, prin acterul axiologic al continuturilor, pe integrarea valorilor aniste, sociale si profesionale in structura unitatilor de continut; - evidentierea relatiilor interdisciplinare ale Istoriei si a alitatilor didactice de valorificare a acestora; - accentul pus pe strategiile interactive, pe metodele si tehnicile inovative de predare-invatare a istoriei, pe metodologia alternativa de evaluare; - aplicarea principiilor metodologice ale didacticii postmodeme, in spiritul constructivismului pedagogic, al curriculumului centrat pe student, al strategiilor educationale interactive, euristice, creatoare, al evaluarii formatoare. In spiritul acestor conceptii postmoderne, s-a realizat selectia continuturilor academice si au fost elaborate si diversificate aplicatiile. Lucrarea reprezinta un suport curricular interesant al disciplinei Istoria si didactica istoriei, care favorizeaza intelegerea, familiarizarea si promovarea de modele didactice, are valoare metodologica in dezvoltarea de instrumente metodologice in proiectarea, implementarea si evaluarea demersurilor didactice. Valentele stiintifice si curriculare ale lucrarii autoarei Daniela Osiac ii confera functionalitate in formarea initiala si continua, adresandu-se mai multor categorii de formabili: studenti de la specializarea Pedagogia invatilmantului primar si prescolar si de la programul de formare psihopedagogica; cadre didactice din invatamantul preuniversitar, care urmeaza programe de formare continua; cadre didactice universitare, preocupate de dezvoltarea competentelor didactice in domeniul disciplinelor socio-umane. Prin aceste considerente, apreciem ca lucrarea Istoria si didactica istoriei, elaborata de autoarea Daniela Osiac, are caracteristicile unui curs metodologic valoros in domeniul didacticii postmodeme universitare, inscriindu-se in coordonatele dezvoltarii curriculare ale specializarilor din domeniul Stiinte ale educatiei, ale Universitatii din Craiova. Conf. univ. dr. habil. Claudiu Marian Bunaiasu
Categorie: Stiinte umaniste » Pedagogie
Autor: Osiac, Daniela
An aparitie: 2018
Nr pagini: 154
Transport 4.9 lei pentru comenzi de minim 59 lei*