Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Scoala ca organizatie care invata trebuie sa-si dezvolte si sa-si cultive capacitatea de a infrunta situatiile negative, starile conflictuale. O organizatie care invata va transforma erorile, starile conflictuale in ocazii de a invata. Scoala este terenul propice pe care se cultiva teoriile referitoare la invatare si la schimbare.Conflictul in organizatia scolara trebuie abordat tinand seama de caracterul particular al activitatilor desfasurate in scoala, activitati distincte si interdependente in acelasi timp: una este activitatea manageriala-administrativa, reglementata de logica organizationala si cealalta pedagogico-educatioanala structurata conform logicii pedagogice.Cuprins:Capitolul I. Schimbarea organizationala - Premisa si consecinta a scolii ca organizatie care invata.Capitolul II. Conducerea organizatiei scolare: paradigma leadershipului scolar versus paradigma managementului scolar.Capitolul III. Abordari conceptuale in analiza conflictului.Capitolul IV. Managementului starilor conflictuale in organizatia scolara.Capitolul V. Un model ce cercetare a starilor conflictuale in organizatia scolara.Capitolul VI. Strategii constructive de solutionare a starilor conflictuale in organizatia scolara.Directii de deschidere a demersului investigativ.
Nr. pagini: 211
Format: 24 X 17
Anul aparitiei: 2016