Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Livrare in: Bucuresti - Sector 1
Cost livrare: 8.00 Lei
Cost livrare: 10.00 Lei
Cost livrare: 11 Lei
Cost livrare: 12.90 Lei
Cost livrare: 14.90 Lei
Cost livrare:
Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare
Subiectul acestei carti consta in secventa cuprinsa intre constientizare si transformarea acestei constientizari in actiune utila. Pentru mine, obiectivul principal al relatiilor de consultanta inseamna educarea sistemului de clienti pentru a-si imbunatati constiinta propner fimctionari si a-si spori abilitatea de a actiona astfel incat aceasta functionare sa se Imbunatateasca. Prin constientizare, inteleg cunoasterea sau competenta care deriva din observarea sinelui sau a altei persoane. Procesul constiintei este pur si simplu acel proces in care ne folosim toate simturile intr-un mod atent si alert. Prin intennediul simturilor - vaz, auz, pipait, miros - devenim constienti de ceea ce ni se intampla si de lucurile care se intampla in jurul nostru. Aceasta constientizare ne ofera energia si directia pentru actiuni si invatare. Consultanta procesului de influenta depinde de cat de bine isi foloseste profesionistul constientizarea pentm a interveni util in sistemele de munca. Un proces de constientizare eficient il ajuta pe consultant sa negocieze toate stadiile intervcntiei, de la introducere si pregatire la rezolvare si finalizareIn acest text clasic, deschizatorul de drumuri al consultantei organizationale Edwin C. Nevis prezinta, o abordare a domeniului care se bazeaza pe teoria Gestalt.Nevis isi pune faimoasa viziune, claritatea conceptuala si deceniile de experienta in joc pentru a acoperi intregul spectru de preocupari cu care consultantii organizationali se confrunta in diverse medii.CuprinsCapitolul 1: Dezvoltarea si aplicarea Modelului Gestalt figura-baza Studii incipiente de perceptie vizuala Formarea figurii Legea Pragnanz Extindere in domeniul motivatiei/actiunii Aplicare la dezvoltarea personala Aplicare la sisteme mai extinse Sumar BibliografieCapitolul 2: Ciclul Gestalt al experientei ca principiu calauzitor Constientizarea Energia Actiune si contact Rezolvare si inchidere Ciclul interactiv Gestalt Aplicare la consultanta organizationala O conceptie fenomenologica asupra datelor Perfectionarea unitatilor de lucru BibliografieCapitolul 3: Un model Gestalt de interventie organizationala Interventia ca modificare a granitei Modelul Gestalt pentru interventie Interventia ca mod de a oferi o prezenta Abordarea rezistentei in Gestalt Implicatii BibliografieCapitolul 4: Despre prezenta: Consultantul ca model de invatare Prezenta in predare Stilul ca element al prezentei Prezenta in cadrul Gestalt Potrivirea A fi explicit versus a fi misterios Concluzie BibliografieCapitolul 5: Abilitatile dezirabile ale unui intervenient competent Abilitati legate de impartasirea experientei de catre consultant Abilitati legate de sporirea contactului Abilitati legate de inchiderea si completarea unitatilor de lucru Abilitati legate de intelegerea consultantei ca arta Dezvoltarea si utilizarea abilitatilor BibliografieCapitolul 6: Procesul de constientizare Gestalt in evaluarea organizationala Diagnosticul ca formare a ipotezei Procesul Gestalt de constientizare Integrarea celor doua modele Implicatii BibliografieCapitolul 7: Moduri de influenta evocative si provocative pentru implementarea schimbarii Doua moduri de influenta Implicatii BibliografieCapitolul 8: Despre semnificatia rezistentei in cadru organizational Procesul constientizarii si rezistenta Cum abordam rezistenta? Implicatii BibliografieCapitolul 9: Dezvoltarea relatiilor cu clientii: Consultanta organizationala in contrast cu psihoterapia Diferente intre consultanta si psihoterapie Implicatii Cazuri edificatoare ConcluzieCapitolul 10: Marginalizare, autonomie si afiliere: un echilibru precar Marginalitatea si consultanta la granita Dilemele rolurilor de granita Marginalitatea si stresul consultantului Abordarea marginalitatii Echilibrarea nevoilor de autonimie si afiliere Implicatii BibliografieEpilog: Sa invatam sa depasim regretul Siguranta: inamicul regretului Problema provocarii ca atac Implicatii Concluzie BibliografieAnul aparitiei: 2012Nr. pagini: 342