Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare - Opre, Adrian

Editura ASCR - colectia EDUCATIE

-4.2 Lei
Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

Cartea face parte din campania

Book Lovers Weekend - Transport GRATUIT la Pachetomat pentru comenzile peste 50 de lei

Campania este valabila in perioada 20/04/2024 - 21/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

Apreciere: 5.5/7 (4 voturi)
Editura: ASCR
Colectia: EDUCATIE
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 5 zile lucratoare

PRP:42,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
37,80 Lei
Diferența: 4.2 Lei

Descriere

Descriere - Managementul comportamentelor si optimizarea motivatiei pentru invatare

seria Promovarea sanatatii mintale in gradinite si scoli
este conceputa de un colectiv de profesori de la Universitatea "Babes-Bolyai”, sub coordonarea prof.univ.dr. Adriana Baban, prof.univ.dr. Oana Benga, prof.univ.dr. Adrian Opre, si propune o serie de ghiduri care se adreseaza cadrelor didactice, psihologilor si consilierilor scolari, furnizorilor de servicii educationale, specialistilor in stiinte comportamentale.

Ghidurile contin activitati practice, fise de lucru, materiale-suport pentru prescolari, scolari mici si scolari mari, cu scopul de a preveni si elimina comportamentele nesanatoase ale copiilor, conduitele provocatoare si consecintele acestora pe termen lung asupra performantelor scolare si asupra integrarii sociale a elevilor

Elevii care manifesta probleme de comportament si disciplina atrag cel mai mult atentia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interfereaza cu activitatile de invatare. Cel mai adesea, cadrele didactice solutioneaza aceste probleme intervenind dupa aparitia acestor comportamente indezirabile prin atentionari verbale, excludere, scaderea notei la purtare etc. Insa, de cele mai multe ori, efectul nu este cel asteptat, deoarece interventia nu tine cont de intelegerea factorilor care determina si mentin manifestarea acestor comportamente. In acest context, derularea unei analize functionale ajuta cadrul didactic sa inteleaga scopul comportamentului problematic, dar si sa identifice planuri de disciplina adecvate nevoilor de la grupa / clasa.

Cuprins

Activitatile practice, fise de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmaresc combinarea intr-o maniera eficienta a activitatii didactice cu monitorizarea si managementul continuu al comportamentelor copiilor. In acest context, managementul grupei/ clasei reprezinta "abilitatea profesorului de a planifica si organiza activitatile clasei astfel incat sa asigure un climat favorabil invatarii” (Petrovai si Lemeni, 2009). Pentru a putea dezvolta un mediu propice invatarii, este esential sa putem identifica comportamentele care pot fi prevenite sau modificate atunci cand ele se manifesta deja. Ghidul prezinta o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul clasei/ grupei atunci cand se vizeaza modificarea comportamentelor dezadaptative.


Anul aparitiei: 2015
Numar pagini: 196
Format: 21x28

Produsul face parte din colectia EDUCATIE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti din colectia EDUCATIE

Alte carti de la editura ASCR

Editura Asociatiei de Stiinte Cognitive din Romania