Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine - Zimbardo, Philip

Editura TREI

-24.75 Lei
Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Livrare in:  Bucuresti - Sector 1

Tara: *
Judet: *
Oras: *
In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa.

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa.

Cost livrare:

In Bucuresti - ridicare din Pachetomat.

Cost livrare: 8.00 Lei

In Bucuresti - livrare la usa.

Cost livrare: 10.00 Lei

In Bucuresti - ridicare din oficiu postal.

Cost livrare: 11 Lei

In Bucuresti - ridicare din EasyBox.

Cost livrare: 12.90 Lei

In Tara - ridicare din Pachetomat

Cost livrare: 8.00 Lei

In Tara - livrare la usa

Cost livrare: 14.90 Lei

In Tara - ridicare din oficiul postal

Cost livrare: 11 Lei

In Tara - ridicare din EasyBox

Cost livrare: 12.90 Lei

In Extern - livrare rapida la usa

Cost livrare:

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Apreciere: 3.8/7 (13 voturi)
Editura: TREI
Status: In curs de reaprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 3 zile lucratoare

PRP:99,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
74,25 Lei
Diferența: 24.75 Lei

Formular comanda telefonica operator disponibil

Dupa ce ati completat numarul de telefon, un consultant Relatii Clienti va va apela in maxim 15 minute pentru a va prelua comanda cu toate detaliile necesare

Comanda Rapid

Descriere Specificatii

Descriere - Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura. 

 

Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a aparut cartea sa Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut. 

 

Michael R. Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York si a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele influentei sociale in diferite domenii, acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare.  

 

 

 

Clapeta 1

Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-si gasea cuvintele cu usurinta, un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului "energia” nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale – indicand furia, compasiunea, bucuria – se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l, nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din con contra, vedeai un om total dedicat unui ideal, inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine.

 

Clapeta 2

Bill simte ca va fi si el "de gasca” daca fumeaza marijuana, iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut, cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana? Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani, din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani, a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului.

 

 

 

 



Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Philip Zimbardo

Alte carti de la editura TREI

Editura TREI. Carti de la editura TREI. Editura TREI a aparut la jumatatea deceniului 90, intr-o perioada in care piata editoriala romaneasca de-abia se dezmortea, incercand sa se reabiliteze dupa lunga penurie de carte din perioada comunista. Initiatorii ei, Vasile Dem. Zamfirescu, profesor de psihanaliza la Facultatea de Filosofie si Silviu Dragomir, proaspat absolvent al acestei facultati, veneau dintr-o zona culturala care fusese afectata in modul cel mai grav de ideologie si interdictie. Si-au propus sa publice psihanaliza, un gen de carte aproape inexistent pana in acel moment in Romania. Ideea s-a bucurat de succes, "Biblioteca de psihanaliza" a editurii devenind o autoritate in domeniu si oferind cititorilor romani, in premiera, editii complete ale operelor lui S. Freud si C. G. Jung, mai intai, iar apoi serii de autori fundamentali precum F. Dolto, D. Winnicott, M. Klein etc. Acesta a fost doar inceputul. Pe masura ce s-a extins portofoliul teoretic (psihologie academica, psihologie practica, eseu), s-a dezvoltat si un departament de fictiune, bazandu-se initial pe o selectie de romane cu tenta psihologica, strans legata de specificul editurii, dupa care aria tematica s-a diversificat.
O sa treaca si asta
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 49,00 Lei  36,75 Lei
Mai bine mort
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 59,00 Lei  44,25 Lei
Femei imperfecte
Adauga in cos
-5Lei
In Stoc
PRP: 55,00 Lei  41,25 Lei
Nu exista comentarii referitoare la acest produs.