Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului) - Andronovici, Liviu

Editura BUCURESTI 2012

Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Aceasta carte doreste sa prezinte, succint, suportul mintii care este creierul, ce la randul ei poate dirija o comunicare, ce poate fi manipulatoare sau persuasiune, dirijata catre un castig, prin tehnici NLP, indiferent ce valoare ar avea aceasta, fizica, emotionala sau psihica.
Omul comunica de cand a aparut pe pamant, incepand cu gesturi, mimica, desene, apoi a folosit sunetele si mai tarziu vorbirea inteligenta si scrisul.

Ne intrebam de ce este importanta comunicarea. Pentru ca traim intr-o societate si dorim sa transmitem niste informatii importante, consideram noi.

Alta intrebare este de ce dorim aceasta? Traim intr-o societate formata din indivizi diferiti, cu gandiri diferite, cu vieti diferite si cunostinte diferite. Astfel, ajungem la concluzia ca nu toti indivizii cunosc aceleasi detalii pe care le cunoastem noi. Atunci consideram ca este important sa transmitem din cunostintele noastre, pentru a-i ajuta. De aici insa, incepe problema: - Ce vrem sa transmitem? Dorim cumva, sa influentam, oare, gandirea partenerilor, sau nu? Atunci cand dam sfaturi, consideram ca ei nu cunosc tot, iar noi da. Oare? Avem o anumita experienta. dar se aplica oare si acestora? Ne intreaba partenerii despre experienta noastra, sau vrem sa dam sfaturi fara cerere? In acest caz, nu cumva dorim sa influentam, intr-un anumit fel gandirea lor? Aceasta nu se numeste cumva manipulare? Ce dorim sa obtinem de la ei? Le spunem doar povesti, care si ele pot influenta, sau influentam gandirea pentru a aplica acele informatii? In viata de cuplu, sau in cea sociala, dorim sa obtinem cate- ceva, niste beneficii si actionam senti-mental, in special.

Acum ne intrebam cum facem acesta comunicare.
In fiecare parte a lucrarii sunt prezentate elemente de continut ce sustin titlul, printr-una dintre componentele sale: comunicarea ce este un rezultat al gandirii, care poate fi manipulatoare, prin persuasiune, sau NLP, ea pornind de la minte, care este grefata pe suportul fizic, creierul.

Astfel, creierul este elementul fizic ce sustine mintea, care este o forma de energie grefata pe acesta. Mintea dirijeaza comunicarea, care poate fi placere sau de interes. Atunci cand comunicarea devine interesata de un anumit subiect, unul dintre parteneri va urmari sa obtina un profit, prin obtinerea de informatii importante pentru el. In acest moment intervine manipularea, ce poate dirija comunicarea, catre telul propus, de catre unul din parteneri.



Anul aparitiei: 2012
Nr. pagini: 192


Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe imaginea de mai jos:
Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)


Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Prezentare video - Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Manipularea prin publicitate (Reclama este sufletul comertului)

Alte carti de la editura BUCURESTI 2012

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.