Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

No logo. Tirania marcilor - Klein, Naomi

editura COMUNICARE

No logo. Tirania marcilor

No logo. Tirania marcilor

Editura: COMUNICARE
Status: Epuizat
Apreciere: 7.0/7 (1 vot)

Acest produs se afla in stocul furnizorului iar in cazul in care titlul a fost recent epuizat/delistat din stocul acestuia veti fi informat prin email si sms in maxim 10 zile lucratoare.

Descriere - No logo. Tirania marcilor




O carte fascinanta despre tradarea marilor promisiuni ale postmodernitatii: posibilitatea de a alege, interactivitatea, prosperitatea si libertatea fara limite. In aceeasi masura analiza culturala, manifest politic, reportaj de investigatie si jurnal de shopping, NO LOGO deconstruieste universul nostru cotidian frumos ambalat si-i arata adevaratul chip. Naomi Klein analizeaza fenomenele care au facut ca lumea in care traim sa fie guvernata tot mai mult – la nivel economic, social, politic, mediatic si cultural – de marile corporatii multinationale si urmareste cristalizarea opozitiei din ce in ce mai vehemente fata de confiscarea spatiului public si a drepturilor cetatenesti, din campusurile marilor unversitati occidentale pina in atelierele clandestine din Lumea a Treia unde se fabrica produsele de marca pe care ni le dorim cu totii.

"O biblie a miscarilor contestatare" - The New York Times

"In NO LOGO, Naomi Klein a adunat laolalta ani intregi de cercetare riguroasa si o multime de evenimente anecdotice pentru a construi o argumentatie solida impotriva brandingului [...]. Aceasta carte nu este un strigat retoric de revolta, ci o fascinanta calatorie in istoria marketingului. Umanizind intr-un mod spectaculos ceea ce parea la inceput un studiu detaliat, exclusiv academic, prin inserarea unor povesti personale, Naomi Klein ajunge la concluzia ca alegerea consumatorului, o idee atit de mult trimbitata de catre marile corporatii, ramine o iluzie si o manipulare cinica [...]. Vocea lui Naomi Klein este puternica, dar nu vindicativa, discursul ei este elaborat, dar niciodata obscur." - The Times


ISBN: 973-711-090-0/978-973-711-090-9
2006, 17x24, 420 p. Cartea No logo. Tirania marcilor. face parte din categoria carti Stiinte umaniste - Sociologie a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Klein, Naomi si a fost publicata la editura COMUNICARE .


Alte carti de la editura COMUNICARE

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.