Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Social media si comunicarea politica personalizata - Tasente, Tanase

Studiu de caz, Uniunea Europeana si Statele Unite ale Americii

Editura UNIVERSITARA

-15%
Social media si comunicarea politica personalizata

Social media si comunicarea politica personalizata

Status: In stoc
Timp procesare: 1 zi lucratoare
Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)

25,00 Lei 21,25 Lei
Acest produs se afla pe stoc si poate fi plasat la curier in 1 zi lucratoare.

Descriere - Social media si comunicarea politica personalizata

Studiu de caz, Uniunea Europeana si Statele Unite ale Americii

De la an la an, de la campanie electorala la alta, rolul Social Media in procesul mobilizator al votanților a devenit tot mai important. Daca in primii ani, Facebook si Twitter erau unelte destinate mai mult socializarii, la ora actuala acestea au devenit unelte indispensabile pentru orice partid sau actor politic, atat in cursa electorala, cat si in afara ei. Mai mult decat atat, in ceea ce priveste acoperirea, dar si impactul asupra publicului, canalele de comunicare online au devansat mijloacele tradiționale de comunicare in masa, precum televiziunea, radio-ul sau presa scrisa.

In comunicare politica, Social Media (in special, Facebook si Twitter) au adus noi metode de centralizare si analiza a emoțiilor publicului, aspecte despre care nu puteam vorbi acum cateva decenii, iar in funcție de reacțiile predominante generate de utilizatori, strategii de comunicare pot construi mesajele-cheie care sa deserveasca nevoile reale sau superficiale ale publicului. In Social Media, nu mai vorbim de publicitate electorala (transmiterea informației catre un public numeros, dar nesegmentat), ci vorbim despre comunicare personalizata, adica acel proces prin intermediul caruia tendințele de consum sunt atent analizate, indicatorii-cheie de performanța sunt corelați cu acestia, iar segmentele de public primesc mesajele ambalate conform interesului manifestat.

Lucrarea de fața a fost structurata pe doua capitole, care abordeaza comunicarea politica personalizata in mediul online, in doua regiuni si culturi diferite, si anume: Uniunea Europeana si Statele Unite ale Americii.

In primul capitol, intitulat "Social Media si instituțiile Uniunii Europene”, am realizat 3 cercetari privind: (1) strategia de comunicare pe Facebook a Comisiei Europene, (2) modul in care cele 3 instituții fundamentale ale Uniunii Europene – Comisia Europeana, Parlamentul Europeana si Consiliul Uniunii Europene trateaza tema #Brexit pe rețelele lor sociale si, nu in ultimul rand, (3) o analiza privind campania electorala din Romania pentru alegerile europarlamentare din 2019, in care principalele 3 partide – Partidul Social Democrat, Partidul Național Liberal si Uniunea "Salvați Romania” s-au ajutat de forța mobilizatoare a Facebook pentru a genera emoții si pentru a castiga voturi.

In capitolul al doilea, am realizat o analiza a discursului presedintelui Statele Unite ale Americii, Donald Trump, pe cele doua canale principale de comunicare online, Facebook si Twitter, pentru a scoate in evidența atat temele folosite in timpul mandatului pe aceste rețele, cat si felul in care a reusit sa genereze reacții pozitive sau negative in randul publicului online

Anul aparitiei: 2019
Numar pagini: 108
Format: 14x20

Cartea "Social media si comunicarea politica personalizata". Studiu De Caz, Uniunea Europeana Si Statele Unite Ale Americii face parte din categoria carti >> Stiinte umaniste - Sociologie a catalogului LibrariaOnline.ro. Cartea este scrisa de catre Tasente, Tanase si a fost publicata la Editura UNIVERSITARA .
Livrare se face din stoc, in 24 ore, din depozitul de carte LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri. Transportul este gratuit pentru orice comanda de minim 100 lei cu livrare in reteaua de Pachetomate si 200 lei pentru livrarea la usa oriunde in tara prin curier. In Bucuresti transportul este gratuit pentru comenzi de minim 100 lei atat pentru livrarea in reteaua de Pachetomate cat si pentru livarea la usa prin curier.
Pentru orice si solicitare apelati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA

Clientii care au cumparat acest produs au mai achizitionat

Nu exista comentarii referitoare la acest produs.