Incepand cu luna martie 2016 pentru a veni in sprijinul tuturor celor ce ne adreseaza solicitari dar si pentru a asigura un timp de raspuns mai rapid acestora, departamentul de Relatii cu Clientii alaturi de operatorii care preiau convorbirile telefonice a fost suplimentat cu o echipa de operatori dedicati preluarii solicitarilor venite prin sistemul de ticketing sau prin intermediul modulului de LiveChat.
Astfel, in timpul programului de luni pana vineri, orice solicitare trimisa pe adresa de email support@librariaonline.ro sau prin intermediul formularelor de contact puse la dispozitie pe site o transformam in ticket, caruia ii atribuim un numar de ordine, va confirmam receptia solicitarii si monitorizam sa primiti un raspuns in maxim 60 de minute (mentionam ca acest timp este timpul maxim de solutionare a unei cereri in conditile in care sistemul este incarcat la maxim).
De asemenea, colegii din departamentul Relatii cu Clientii va stau la dispozitie pe toata durata programului de lucru prin intermediul modului de LiveChat, activ pe orice pagina a site-ului.
Daca vrei sa faci parte din echipa departamentului Relatii cu Clientii, (full-time, Bucuresti) trimite-ne CV-ul tau la adresa de email support@librariaonline.ro.
LibrariaOnline.ro de 15 ani alaturi de dumnevoastra.