Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Resurse pentru Profesori, Viitor pentru Elevi
Esti CADRU DIDACTIC? Aplica pentru a deveni membru si pentru a avea acces la beneficiile programului nostru.
vezi beneficiile si cum te poti inscrie in program
In cadrul strategiei moderne de instruire, evaluarea joaca un rol decisv, intrucat nota definiatorie a invataturii eficiente nu se poate produce decat pe baza unei evaluari continue, repetate a progresului inregistrat de elevi pe parcursul instruirii.Ansamblul instrumentelor de evaluare pentru aceasta reglare il constituie textele formative (de progres) administrate in diferite momente ale invataturii si testele finale, administrate la finele unor mari perioade de de instruire.Lucraerea de fata se se inscrie in incercarea de proiectare si realizarea concreta a instrumentelor de lucru ce contribuie la evaluarea regulamentului scolar la Limba Romana si Matematica.Problemele de evaluare propuse verifica nivelul cunostintelor de baza, dar si nivelul mediu si avansat de cunostinte si au menirea de a sisitematiza, de a face corelatii intre notiuni, de a-si expune puncte de vedere personale si in acelasi timp ofera elevilor si parintilor repere la care acestia, indiferent de manualul alternativ folosit, sa poata aprecia nivelul de performanta atins in invantare.Autori: Florica Ancuta, Aurelia Arghirescu Anul Aparitiei: 2004Editura: StefanNr. pagini: 76