Hopkins, Claude

Hopkins, Claude

Claude Hopkins (1866-1932) este unul din cei mai mari pionieri ai advertising-ului care au trăit vreodată. El a trăit cu convingerea că "Reclama înseamnă vânzare" şi ca atare poate fi cuantificată, iar rezultatele ei pot fi justificate. Claude a crezut puternic în utilitatea sloganelor publicitare, iar principiile pe care le-a descoperit şi documentat sunt încă extrem de actuale. Indiferent de mediul de reclamă pe care îl preferaţi, de la reclama tiparită la cea virtuală, învăţămintele fundamentale ale lui Claude Hopkins sunt universal-valabile şi extrem de actuale. A fost convins că un produs bun se vinde de cele mai multe ori singur şi de aceea a crezut foarte mult în puterea mostrelor. Pentru a-şi putea verifica rezultatele
s-a folosit de multe ori de cupoane. Cupoanele îi confereau nu doar abilitatea de a cuantifica rezultatele, ci şi un feedback pentru a îmbunătăşi rezultatele. Putea astfel să testeze titlurile publicitare sau propunerile de cumpărare între ele.

Claude C. Hopkins a lucrat pentru diverse companii din domeniul publicităţii, printre care Bissell Carpet Sweeper, Swift & Company şi firma de medicamente a Dr. Shoop, până când, la vârsta de 41 de ani, a fost angajat de Albert Lasker să scrie slogane pentru agenţia de publicitate Lord & Thomas (precursoarea firmei de astăzi Foote, Cone & Belding). A lucrat acolo timp de 18 ani.

Titlurile autorului Hopkins, Claude (3)

Legile stiintifice ale publicitatii. Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
-18%
Traim intr-o vreme cand publicitatea a atins, in mainile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, in limita rezonabilului, exacta. Cauzele si efectele au fost analizate pana cand au ajuns sa fie intelese in profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite. Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala. Cartea „Legile stiintifice ale publicitatii” se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii ...
Editura 

VIDIA

  27,00 22,14 Lei
In stoc
Viata mea in publicitate - Claude Hopkins
-18%
Cele mai multe afaceri au dat gres din cauza ca s-au intins prea mult. Au speculat fara chibzuinta pe o sansa neclara. Asta ca sa le fie invatatura de minte celor care se avanta pe carari neumblate, de teama ca nu cumva cineva din concurenta sa mearga mai departe ori sa ajunga mai sus. Exista exceptii in afaceri, nu insa si in publicitate. Toate dezastrele din publicitate sunt cauzate de nechibzuinta, inutila si nejustificata. In acest domeniu, cu totii incercam lucruri care nu pot fi facute....
Editura 

VIDIA

  20,00 16,40 Lei
In stoc
Viata mea in publicitate si Publicitate stiintifica - Claude Hopkins
-10%
Marketing de piata. Sampling pe baza de cupoane. Cercetare asupra sloganelor. Toate acestea sunt practici standard in publicitatea de astazi. Toate au fost inventate de Claude Hopkins. Acest volum contine doua carti de referinta. Publicitate stiintifica - clasicul abecedar citit si astazi de catre cei mai buni autori de slogane publicitare ai momentului - a fost publicata pentru prima oara in anul 1923. Patru ani mai tarziu, Claude Hopkins si-a scris autobiografia, Viata mea in publicitate....
Editura 

PUBLICA

  27,94 25,15 Lei
In stoc
  Nume Pret Data

Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro