Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.

Despre Claude Hopkins

Hopkins, Claude

Claude Hopkins (1866-1932) este unul din cei mai mari pionieri ai advertising-ului care au trăit vreodată. El a trăit cu convingerea că "Reclama înseamnă vânzare" şi ca atare poate fi cuantificată, iar rezultatele ei pot fi justificate. Claude a crezut puternic în utilitatea sloganelor publicitare, iar principiile pe care le-a descoperit şi documentat sunt încă extrem de actuale. Indiferent de mediul de reclamă pe care îl preferaţi, de la reclama tiparită la cea virtuală, învăţămintele fundamentale ale lui Claude Hopkins sunt universal-valabile şi extrem de actuale. A fost convins că un produs bun se vinde de cele mai multe ori singur şi de aceea a crezut foarte mult în puterea mostrelor. Pentru a-şi putea verifica rezultatele
s-a folosit de multe ori de cupoane. Cupoanele îi confereau nu doar abilitatea de a cuantifica rezultatele, ci şi un feedback pentru a îmbunătăşi rezultatele. Putea astfel să testeze titlurile publicitare sau propunerile de cumpărare între ele.

Claude C. Hopkins a lucrat pentru diverse companii din domeniul publicităţii, printre care Bissell Carpet Sweeper, Swift & Company şi firma de medicamente a Dr. Shoop, până când, la vârsta de 41 de ani, a fost angajat de Albert Lasker să scrie slogane pentru agenţia de publicitate Lord & Thomas (precursoarea firmei de astăzi Foote, Cone & Belding). A lucrat acolo timp de 18 ani.