Kotter, John

John P. Kotter predă la Harvard din 1972 şi ocupă locul 30 în clasamentul global al celor mai influenţi gânditori de management – Thinkers 50 – ediţia 2007. A scris 15 cărţi despre leadership şi schimbare şi susţine numeroase prelegeri pe aceste teme în întreaga lume. În 1998, “Matsushita Leadership” a ocupat primul loc în competiţia Booz-Allen Global Business Book organizată de Financial Times, la secţiunea biografii/autobiografii. John P. Kotter locuieşte la Cambridge, Massachusetts şi la Squam Lake în New Hampshire alături de soţia sa, Nancy Dearman, şi cei doi copii, Caroline şi Jonathan.

John Kotter este unul dintre cei mai importanti gânditori în domeniul leadership-ului. Este autor a unsprezece carti foarte apreciate, multe dintre ele devenind bestseller în domeniul afacerilor. Profesorul Kotter sustine cursuri si seminarii la Harvard Business School precum si în întreaga lume. Locuieste la Cambridge, Massachusetts, împreuna cu sotia sa, Nancy Dearman, fiica, Caroline, si fiul, Jonathan. Profesorul Kotter figureaza printre primii 50 cei mai influenti gânditori globali de business conform clasamentului Thinkers50. (www.thinkers50.com)

Holger Rathgeber este un manager global modern. El lucreaza pentru Becton Dickinson, una dintre cele mai importante firme de tehnologie medicala din lume. Rathgeber este nascut în Frankfurt, Germania. Primii ani din punct de vedere profesional i-a petrecut în Asia. Din 2004 locuieste împreuna cu sotia sa Jutta si fii Daniel si Benny în localitatea White Plains, New York.

Titlurile autorului Kotter, John (8)

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee buna
-10%
Uneori o idee buna nu este suficienta. Crezi intr-o idee buna. Stii ca implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atat pentru tine, cat si pentru organizatia sau comunitatea din care faci parte. O prezinti, sperand intr-un sprijin entuziast. In schimb, ti se adreseaza intrebari care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Inainte sa realizezi ce se intampla, ideea ta este respinsa. In cartea de fata, John Kotter ne dezvaluie modul in care sa pro...
Editura 

PUBLICA

45,00 40,50 Lei
Aisbergul nostru se topeste. Schimbarea si succesul in orice conditii
-10%
Cea mai bine vânduta carte în clasamentul New York Times, Wall Street Journal, Usa Today si Businessweek „Aisbergul nostru se topeste” este o fabula simpla despre cum sa reusesti într-o lume aflata în permanenta schimbare. Bazata pe lucrarile premiate ale lui John Kotter, aceasta este o poveste care a fost folosita în sprijinul a mii de oameni si organizatii. Fabula descrie o colonie de pinguini din Antarctica. Un grup de pinguini frumosi, imperial...
Editura 

PUBLICA

45,00 40,50 Lei
Adauga in cos
expediere 24h
Ce fac liderii cu adevarat
-20%
Incredintat ca celor mai multe organizatii din zilele noastre le lipsesc liderii de care au nevoie, Kotter isi asuma misiunea de a ne ajuta sa intelegem mai bine ce fac liderii - adevaratii lideri. Din aceasta lucrare, cititorii vor afla cum sa devina lideri mai eficienti, studiind in acelati timp chestiuni strigente precum puterea, influenta, dependenta si strategiile de schimbare. John Kotter si-a dedicat remarcabila cariera studierii organizatiilor si celor care le conduc, iar cartile si a...
Editura 

METEOR PRESS

25,00 20,00 Lei
Forta schimbarii. Cum difera leadershipul de management
-10%
Despre carte Forta schimbarii inaugureaza o noua serie Publica, Colectia de Leadership, un proiect realizat in parteneriat cu Ziarul Financiar si sustinut de Coca-Cola Hellenic. Criticii care fac mare caz de aparitia liderilor carismatici care sa ii inlocuiasca pe asa-zisii administratori manipulativi ai corporatiilor americane nu ne spun anume ce inseamna, de fapt, leadershipul, sau, la drept vorbind, nici ce inseamna managementul. John Kotter ajunge la concluzia ca, astazi, mii de compani...
Editura 

PUBLICA

49,00 44,10 Lei
Inima schimbarii. Povestiri adevarate despre felul in care oamenii isi transforma organizatiile
-20%
Kotter si Cohen patrund în profunzimea subiectului schimbarii cu scopul de a ne arata în ce consta esenta înfaptuirii ei reale. Apelând la povestiri convingatoare, adevarate, spuse de oameni aflati în focul luptei, autorii ataca problema fundamentala a oricarei transformari majore: ce trebuie sa faci, în afara faptului de a-ti transmite mesajul, pentru a schimba cu adevarat comportamentul oamenilor? Pentru oamenii aflati în diverse ipostaze ale existent...
Editura 

METEOR PRESS

37,57 30,06 Lei
Matsushita Leadership. Ce avem de invatat de la cel mai remarcabil antreprenor al secolului 20 - Kotter John
-10%
A trait in saracie inca de la 4 ani, apoi s-a descurcat fara parinti, pe care i-a pierdut la o varsta frageda si a fost nevoit sa munceasca 16 ore pe zi inca de la 9 ani. A inceput o afacere fara a avea bani sau alt sprijin, si-a pierdut apoi singurul fiu. La acestea s-au adaugat Marea Depresie, ororile aduse de cel de-al Doilea Razboi Mondial in Japonia si multe altele. Povestea lui Matsushita ne arata ca totul este posibil chiar si atunci cand esti un tanar bolnavicios, care nu beneficiaza ...
Editura 

PUBLICA

27,94 25,15 Lei
Nu asa procedam noi aici! O poveste despre cum cresc, decad si cresc din nou organizatiile (John Kotter)
-10%
A fost odata ca niciodata un clan de suricate ce traia in Kalahari, o regiune din sudul Africii. Dupa ani de crestere constanta, seceta a redus drastic resursele clanului, iar atacurile mortale ale vulturilor s-au inmultit. Pe masura ce lucrurile se inrautatesc, armonia clanului se destrama. Echipa de conducere se cearta cu privire la posibilele solutii, iar sugestiile din partea lucratorilor din prima linie primesc un raspuns demoralizant: „Nu asa procedam noi aici!”. Prin urmare...
Editura 

PUBLICA

45,00 40,50 Lei
Simtul urgentei
-10%
Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil. Cu un fals simt al urgentei, o organizatie actioneaza energic, dar actiunile sale sunt dominate de anxietate, furie si frustrare, fara hotararea de a castiga in cel mai scurt timp posibil. Confuzia dintre falsa urgenta si cea reala reprezinta o pro...
Editura 

PUBLICA

39,00 35,10 Lei
  Nume Producator Pret Data

Formular contact
Urmarire colet
un serviciu LivrariOnline.ro
Folosim servicii
Sigla PlatiOnline.ro