Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Simtul urgentei - Kotter, John

Editura PUBLICA

-7.02 Lei
Simtul urgentei

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 59 de lei

Campania este valabila in perioada 23/04/2024 - 06/05/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Simtul urgentei

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: PUBLICA
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:39,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
31,98 Lei
Diferența: 7.02 Lei

Descriere

Descriere - Simtul urgentei



Totul incepe cu urgenta. La inceputul oricarui efort de a face schimbari, indiferent de magnitudinea lor, daca simtul urgentei nu este indeajuns de puternic, iar multumirea de sine nu este indeajuns de scazuta, totul devine mult mai dificil.

Cu un fals simt al urgentei, o organizatie actioneaza energic, dar actiunile sale sunt dominate de anxietate, furie si frustrare, fara hotararea de a castiga in cel mai scurt timp posibil.

Confuzia dintre falsa urgenta si cea reala reprezinta o problema uriasa in zilele noastre. Sigur ca poti recunoaste falsa urgenta si multumirea de sine si le poti transforma intr-un simt autentic al urgentei. Exista o strategie. Exista tactici practice. Toate aceste metode sunt descrise in cartea de fata.

Intr-o lume in care ritmul schimbarilor pare sa creasca din ce in ce mai mult, ne aflam in fata unei tranzitii globale de la episodic la continuu, cu implicatii uriase pentru problema urgentei si a performantei. Cu alte cuvinte, simtul puternic al urgentei se transforma dintr-un element esential al programelor de schimbare intr-un bun esential in general.

"Intalniri dupa intalniri, e-mailuri dupa e-mailuri, o zi de lucru din ce in ce mai lunga – asa arata lumea unui director din zilele noastre. Dar un autor important ne spune ca ne lipseste un simt autentic al urgentei. Oare cat de serios e? Foarte serios. John Kotter, profesor emerit la Harvard Business School, are un mesaj clar si simplu. Simtul urgentei este o carte succinta, care insista asupra mesajului urgent pe care il are de transmis." Financial Times

"Noua carte a lui Kotter, Simtul urgentei, este excelenta. E o carte care te inspira si ii completeaza perfect cariera. Cuprinde instrumente practice pentru crearea acelei urgente care contribuie la succesul procesului de schimbare." Fast Company

"Insuflarea urgentei este esentiala in momentul in care o organizatie isi schimba directia. Dar prezentarea unui studiu de caz nu aduce aceasta urgenta, spune Kotter. Mai degraba trebuie sa faci apel la emotiile celor carora li te adresezi. In loc sa le arati scheme in PowerPoint, spune-le o poveste. Aceasta e una dintre sugestiile pe care Kotter le face in cea mai noua carte a lui despre leadership, pentru a-i determina pe oameni sa vrea cu adevarat schimbarea." Entrepreneur.com

Cuvant inainte de Stelian Turlea

Prefata

1. Totul incepe cu simtul urgentei

2. Multumirea de sine si falsa urgenta

3. Dezvoltarea urgentei autentice

O strategie si patru tactici

4. Prima tactica

Aduceti lumea din afara in interior

5. A doua tactica

Comportati-va urgent in fiecare zi

6. A treia tactica

Descoperiti oportunitatile din criza

7. A patra tactica

Ocupati-va de indivizii "NuNu"

8. Mentinerea urgentei la un nivel ridicat

9. Viitorul incepe astazi


Format: 14,5 x 20,5 cm
Numar pagini: 176 pagini
Anul aparitiei:2010
Pentru a vedea fragmente din carte dati click pe Link-ul de mai jos:

Simtul urgentei

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de John Kotter

Alte carti de la editura PUBLICA

Editura PUBLICA. Carti de la editura PUBLICA