Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Politici de marketing - Dogaru, Mihaela-Mirela

Editura UNIVERSITARA - colectia STIINTE ECONOMICE

-4.32 Lei
Politici de marketing

Politici de marketing

Apreciere: 5.0/7 (4 voturi)
Status: In curs de aprovizionare
Timp confirmare stoc: 1 - 4 zile lucratoare

PRP:27,00 LeiAcesta este pretul recomandat de producator/ pretul de coperta. Pretul de vanzare este afisat mai jos
22,68 Lei
Diferența: 4.32 Lei

Descriere Specificatii

Descriere - Politici de marketing

Managementul strategic are un rol esential in conceperea si fundamentarea activitatilor firmelor, fiind o concretizare esentiala a previziunii. Fundamentat si corelat organic cu functia de previziune, managementul strategic presupune descifrarea si anticiparea schimbarilor si modelelor ce trebuiesc realizate in interiorul firmei si in relatiile acesteia cu mediul, receptivitate maxima la nou, dinamism si flexibilitate in functiile mana- geriale, astfel incat sa evite discordante intre cerere si oferta, intre nou si vechi, asigurand o competitivitate ridicata.
Conceptul de management strategic cuprinde un program general de actiune si alocare a resurselor pentru realizarea pe termen lung a obiecti- velor majore.
"Managementul strategic cuprinde un set de decizii si actiuni, concretizat in formularea si implementarea de planuri proiectate pentru a realiza obiectivele firmei”.
"Prin management strategic se are in vedere intregul management al firmei bazat pe strategie, deci, se refera la managementul stiintific al firmei, care, intotdeauna, este fundamentat de strategie”.
Managementul strategic trebuie sa se bazeze pe strategii performante care studiaza si gaseste solutii optime la o serie larga de obiective si probleme viitoare ca:
    raportul cerere-oferta;
    care servicii sunt profitabile;
    daca se ofera clientilor ceva in plus in raport cu posibilitatile concurentilor de pe piata;
    daca pot descuraja legal concurentii;
    care este cea mai adecvata politica de preturi;
    motivatia salariatilor;
    politica de personal;
Ca principiu, managementul strategic este un atribut esential si exclusiv al conducerii de varf al firmei.
Managementul strategic stabileste si ofera o viziune si un cadru general unitar de actiune la toate nivelurile ierarhice in special la cel de varf, busoland toate activitatile si inducand responsabilitatea punctelor cheie din structura organizationala in realizarea intregului proces.
Schimbarea continua – determinata si determinanta, in acelasi timp, a unor procese cu alonja globala (globalizarea economiei – a productiei si pietelor deopotriva, revolutia manageriala – la randul ei, cauza si efect ale emergentei si dezvoltarii societatii bazate pe cunoastere, etc.) pare a fi motorul care a pus in miscare managementul strategic, si care cunoaste, odata cu acesta, reconfigurari si redefiniri de natura a asigura adaptarea – dinamica si proactiva a – organizatiilor la mediul (intern si extern) in care opereaza.
Aceste schimbari, au un dinamism extraordinar in cadrul mediul firmelor si au facut ca managementul strategic sa se evidentieze ca o forma superioara de conducere previzionala.

Produsul face parte din colectia STIINTE ECONOMICE

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Vezi alte carti scrise de Mihaela-Mirela Dogaru

Alte carti din colectia STIINTE ECONOMICE

Rasfoieste editie digitala

Alte carti de la editura UNIVERSITARA

Editura UNIVERSITARA. Carti de la editura UNIVERSITARA