Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles

Poți afla mai multe despre cookies și poți schimba setările lor aici.
 
 

Psihologia marketingului si a comunicarii - Trevisani, Daniele

Editura IRECSON

Psihologia marketingului si a comunicarii

Cartea face parte din campania

Transport la 4.9 lei la Pachetomat si Easybox pentru comenzi de minim 49 de lei

Campania este valabila in perioada 18/04/2024 - 19/04/2024 in limita stocului disponibil. vezi alte carti din campanie

Psihologia marketingului si a comunicarii

Apreciere: 0.0/7 (0 voturi)
Editura: IRECSON
Status: Epuizat

Descriere

Descriere - Psihologia marketingului si a comunicarii

Cu o impresionanta incarcatura inovatoare, volumul abordeaza tema competitivitatii psihologice a produsului / serviciului si implicatiile practice pentru activitatea intreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifica optica asupra unor concepte consolidate in cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfactie a clientului sau cel de comportament al cumparatorului.

Prin acest volum se evidentiaza noi principii de marketing si de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vanzarea centrata pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectiva de cumparare. O reformulare profunda, cu implicatii importante pentru multe arii ale activitatii in intreprinderi: marketing, comunicare publicitara, tehnici de vanzare, cercetare si dezvoltare, calitate, resurse umane si formarea profesionala, pana la determinarea directiei strategice.

An aparitie: 2007
Nr. pagini: 272
Format: 18 x 26 cm
ISBN: 978-973-7694-20-1

Pentru orice solicitare contactati departamentul Suport Clienti LibrariaOnline.ro, de luni pana vineri in intervalul 9-18.

LibrariaOnline.ro intelege importanta informatiilor prezentate in aceasta pagina si face eforturi permanente pentru a le pastra actualizate. Singura situatie in care informatiile prezentate pot fi diferite fata de cele ale produsului este aceea in care producatorul aduce modificari specificatiilor acestuia, fara a ne informa in prealabil.


Alte carti de la editura IRECSON

Editura IRECSON.Carti de la editura IRECSON