Acest site folosește cookies pentru a furniza servicii și funcționalități personalizate. Prin vizitarea site-ului nostru, îți dai acordul pentru descărcarea acestor cookies. Am inteles
Ca in oricare alt domeniu, marketingul ocupa un loc foarte important in reusita afacerii tale. Un producator trebuie sa stie ce produse se cer pe piata, pentru a produce exact ceea ce este nevoie, iar pentru acest lucru este vitala o cunoastere asupra fenomenelor pietei. Aceasta lucrare dezbate aceste probleme si ofera solutii de bun augur. Agricultura moderna nu se mai face de catre taranul in opinci si cu sapa in mana ce isi inhama un cal amarat la caruta. Agricultura moderna este o afacere, necesita investitii financiare, utilaje eficiente, dar mai ales oameni pregatiti. Fermierul de astazi, cel care acceseaza fonduri europene, primeste subventii si stie cum sa obtina credite bancare este un intreprinzator in toata puterea cuvantului. Acestei categorii se adreseaza lucrarea de fata. Dincolo de productia propriuzisa, partea de marketing agricol poate sa hotarasca destinul afacerii tale. Sunt prezentate particularitatile pietelor agricole, precum cele pentru produse vegetale sau produse zootehnice. Prin complexitatea sa, cartea aceasta iti va fi de un real folos pentru o buna organizare a activitatii de marketing agricol, atat de necesara in dezvoltarea unei afaceri comeptitive. Cartea contine, printre altele: Marketingul si sistemele agroalimentare Mixul de marketing Organizarea activitatii de marketing Piata si specificul filierelor produselor vagetale Piata si specificul filierelor produselor animale Piata serviciilor in sistemul agricol de productie Autor(i): Iulian Alecu, Marian Constantin Format: 210 x 297 mm Data aparitiei: 2011 Nr. pag.: 256